اطلاعات

 فن پیج شهرام شکوهی در فیس بوک 


فن پیج اصلی  ~~> فن پیج شهرام شکوهی | Facebook


نظرات و پیشنهاد های شما : { فرم تماس با ما }


  { ایمیل : shahram_shokoohi1@yahoo.com }


اطلاعات کنسرت

کنسرت «شهرام شکوهی» و گروه «سون» 30 شهریور در تورنتو کانادا برگزار خواهد شد


طی چند سال گذشته خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی داخلی در اجراهای بین المللی خود بسیار موفق ظاهر شده اند و تا کنون توانسته اند در مطرح ترین سالن های جهان برنامه های موفقی را اجرا کنند.

این بار قرار است در واپسین روزهای تابستان گروه «سون» و «شهرام شکوهی» بهانه ای باشد برای اجتماع ایرانیان مقیم شهر «تورنتو» در کشور کانادا. این برنامه روز بیست و یکم سپتامبر مصادف با 30 شهریور در سالن « Toronto center for the arts» برگزار خواهد شد.
قیمت بلیت ها از 45 دلار به بالا می باشد و به زودی از طریق سایت معتبر «ticket master» بلیت فروشی این کنسرت آغاز می شود.
گروه «سون» این روزها به شدت در حال تدارک و تولید آلبوم جدید خود است و شهرام شکوهی نیز که با آلبوم «مدارا» توانست خود را به عنوان پدیده جدید موسیقی ایران معرفی کند و کنسرت هایش طرفداران زیادی داشته باشد،دومین آلبوم خود را در بدو انتشار دارد و به این ترتیب پیش بینی می شود با انتشار آثار جدید این چهره ها، دوستدارانشان بتوانند محصولات جدید خواننده های مورد علاقه شان را هر چه زودتر شاهد باشند.

تک عکس شهرام شکوهی و گروهش در رشت

شهرام شکوهی : خدارا شکر و به لطف پروردگار و دعای شما دوستان الان در وضعیت بهتری قرار دارم . . .



سلام بر تمامی عزیزان و دوستان و همراهان


عذر خواهی میکنم از همه دوستان که با تاخیر این یادداشت را برایتان مینویسم.


ازینکه در این چند وقت ناخوش احوالی پیگیر سلامتی و احوالم بودید بی اندازه به خود میبالم و خدارا صمیمانه


شکر میکنم از داشتن اینهمه دوست و یار باوفا.


خدارا شکر و به لطف پروردگار و دعای شما دوستان و دستان هنرمند و توانای جناب دکتر فوق تخصص جراح آقای


عباسلو و خصوصا دکتر فوق تخصص کاردیولوژیست کشورمون جناب آقای دکتر اخلاق موید و صد البته کمک و


همراهی کادر پزشکی و نرسینگ بیمارستان پارس ،الان در وضعیت بهتری قرار دارم.


ممنونم از همه شما که با دعاهایتان و دلگرمی هایتان قلب مرا گرم و گرمتر کردید تا از تپیدنش به عشق شما


افتخار کند.


ممنونم از همسر مهربانم و دختر کوچولوم که مواظبم بودند و هستند و همینطور برادر بزرگم مهندس مرتضی


دلیری که اگر پیگیری ایشان نبود شاید اتفاق جور دیگری رقم میخورد.


در آخر هم باید بگویم این قلبی که در سینه من هست با عشقی که از شما میگیرد تا لحظه آخر برای شما


خواهد طپید.

 

شهرام شکوهی


28 تیر ماه 1392


پ ن : دوستان متاسفانه ما برنامه ضیافت الهی رو ضبط نکردیم که برای دانلود بذاریم اگر کسی ضبط کرده


 لطفا لینک دانلود رو بذاره یا به ایمبل وب بفرسته تا ما بذاریم تو وبلاگ دوستانی که ندیدن بتونن ببنن ، ممنون 

«شهرام شکوهی» امشب ساعت 21 در برنامه «ضیافت الهی» شبکه دو


خواننده آلبوم «مدارا» پنج شنبه شب در برنامه زنده «ضیافت الهی» شبکه دو حضور خواهد یافت. «شهرام شکوهی» که این روزها خیلی ها نگران اوضاع جسمی اش هستند، امشب در برنامه زنده «شیافت الهی» حضور خواهد داشت و در برابر دوربین های این برنامه با مخاطبان اش سخن خواهد گفت. این برنامه قرار است هر شب ساعت 21 از شبکه دوم سیما و به صورت زنده بروی آنتن برود و در زمان 40 دقیقه میهمان سفره های افطار ایرانیان باشد.

شب گذشته نیز «رضا صادقی» در این برنامه حضوری کوتاه داشت و قطعه ای را هم به صورت پلی بک اجرا کرد. هر شب قرار است یک خواننده در این برنامه حضور داشته باشد و علاوه بر پخش یکی از قطعات اش، دقایقی کوتاه را هم با مجریان این برنامه به گپ و گفت بنشیند.
شهرام شکوهی با آلبوم «مدارا» توانست به عنوان پدیده دو سال پیش بازار موسیقی کشور خود را وارد چرخه رسمی موسیقی کشور نماید و از همان زمان بازار کنسرت های این خواننده داغ شده و دوستدارانش از اجراهای زنده این خواننده استقبال خوببی نیز داشته اند.

کنسرت شهرام شکوهی در رشت | جراحی قلب مانع حضور شکوهی بر روی صحنه نشد


به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، یک روز قبل از اجرای خواننده آلبوم مدارا، شهرام شکوهی راهی بیمارستان پارس شد و برروی قلب خود عمل جراحی آنژیو و بالون کرد.
شهرام شکوهی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اجرای خود در استان خوزستان، گفت: امروز برای کنسرتی دیگر به شهر رشت سفر خواهم کردو امیدوارم بتوانم اجرای خوبی در این شهر داشته باشم.
وی به عمل جراحی خود قبل از کنسرت استان خوزستان اشاره کردو افزود: متاسفانه شرایط جوری شده که تا آخرین لحظه و تا قبل از اجرای برنامه هنوز استرس مجوز و داستانهای دیگر، از درون آن هنرمندان موسیقی را متلاشی می کند.
این خواننده تاکید کرد: من هم از این قائده مستثنی نیستم و امیدوارم نگرشی اساسی نسبت به شرایط اعطای مجوزهای کنسرت و اجرای زنده صورت بپذیرد. در شرایط کنونی به نظرم هنرمندان در حال معامله با جان خودشان در این راه هستند. امیدوارم صحبت های من به کسی برنخورد و واقعیات موجود را منصفانه قبول کنیم.
 
بر اساس این گزارش؛خواننده آلبوم «مدارا» پس از درد شدید در ناحیه سینه که به علت انسداد برخی از عروق قلب گریبان اش را گرفته بود، به رغم هشدارهای سفت و سخت پزشکان معالج، کنسرت اش را با همان حال نامساعد به بهترین شکل ممکن در اهواز بروی صحنه برد. «شهرام شکوهی» که از مدت ها قبل تبلیغ کنسرت بزرگش در اهواز، خوشحالی طرفداران جنوبی این خواننده را در پی داشت، به رغم شدت گرفتن مشکل قلبی اش و هشدارهای تند وتیز پزشکان، سر ساعت مقرر در اهواز برنامه اش را روی صحنه برد. ماجرا هم از این قرار بود که این خواننده اوایل هفته گذشته پس از احساس درد در ناحیه قفسه سینه بلافاصله به بیمارستان پارس تهران منتقل شد و پزشکان معالج ایشان (آقایان دکتر عباسلو «جراح قلب» و دکتر موید اخلاقی)، به قدری اوضاع قلب این خواننده را وخیم تشخیص دادند که عمل قلب باز را به دلیل ریسک بالا برای عمل های جایگزین مانند «آنژیو پلاستی» برای این خواننده تجویز کردند.

اما خود شهرام شکوهی به شدت مخالف عمل قلب باز بود و اصرار داشت که با برخی روش های جایگزین مشکل اش تسکین پیدا کند. پزشکان معالج نیز با روش های مثل «بالون» و راهکارهای پزشکی دیگری مشکل او را به صورت موقت حل کردند و استرس بیش از حد را دلیل اصلی این مشکل برای شهرام شکوهی معرفی کردند. یک روز قبل از اجرای اهواز و به دلیل دیر صادر شدن یکی از مجوز ها، این خواننده باز هم به صورت ناخواسته استرس و نگرانی فراوانی را تحمل کرد تا باز هم مشکل قلبی اش عود کند و تا روز قبل اجرای برنامه اش، در بیمارستان و تحت جدی ترین مراقبت های پزشکی باشد. به رغم اصرار های مدیر برنامه های شهرام شکوهی مبنی بر لغو برنامه، شهرام شکوهی با اصرار فراوان مانع از لغو برنامه شد و معتقد بود مردم گناهی ندارند و باید این برنامه روی صحنه برود. با تمام این تفاسیر کنسرت این خواننده برگزار شد و متاسفانه در حین اجرا نیز دو بار برق سالن قطع شد و خود شکوهی نیز سه بار در حین اجرای برنامه از سن پائین آمد و حال نامناسب اش را سر و سامانی داد و دوباره بروی سن برگشت. کنسرت اهواز به رغم همه خطر ها و حاشیه های تلخ اش برای شهرام شکوهی، پایان شیرین و پرخاطره ای برای مردم اهواز داشت ولی نگرانی ها از اوضاع و احوال شهرام شکوهی همچنان ادامه دارد.

کنسرت تیر 92 شهرام شکوهی در اهواز { 12 و 13 تیر } | گزارش تصویری

كنسرت شهرام شكوهی در اهواز | عكس ها از محمد محسنی


گزارش تصویری از این کنسرت در ادامه مطلب . . .

ادامه نوشته

بهبود حال خواننده محبوب «شهرام شکوهی»

خدارا شکر

رسیده بود بلائی و بخیر گذشت . . .
شهرام عزیز در ابتدای هفته گذشته بدلیل درد از ناحیه قلب به بیمارستان منتقل و در کمال تعجب پزشکان پس از آزمایشها و سی تی آنژیو متوجه چندین گرفتگی در یکی از رگهای اصلی قلب ایشان شدند که متخصصان قلب بیمارستان پارس مخصوصا جراح بنام کشورمان جناب دکتر عباسلو و همینطور دکتر موید اخلاقی یکی از بهترین متخصصان آنژیو پلاستی در ایران ،پس از مشورت با توجه به نوع گرفتگی و ریسک بالای آنژیو پلاستی، جراحی قلب باز را به ایشان توصیه نمودند.
ولی در نهایت با قبول ریسک بالای این عمل و برای پرهیز از عمل قلب باز از طرف شهرام عزیز و با درایت و مهارت فوق العاده دکتر موید اخلاقی و نظارت تیم جراحی دکتر عباسلو عمل آنژیو پلاستی برروی قلب شهرام عزیز انجام و خطر تا حدود بسیاری رفع گردید.

ضمن تشکر از همسر آقای شکوهی و مهندس مرتضی دلیری که با دلسوزی و تلاش بسیار نقش به سزائی در حسن انجام این عمل داشتند و تشکر و قدردانی از پرسنل زحمتکش بیمارستان پارس و علی الخصوص کادر بسیار مجرب پزشکی و پرستاری این بیمارستان از همه شما دوستان و دوستداران شهرام عزیز خواهش میکنم که برای سلامتی و بهبودی این هنرمند محجوب دعا بفرمایید . . .

مطالب بیشتر در مورد بیماری قلبی شهرام شکوهی :

کلیک

کلیک

کنسرت خرداد 92 شهرام شکوهی { 3 خرداد }  | گزارش تصویری سری دوم

                               استقبال باشکوه از «سیمین غانم» در کنسرت شهرام شکوهی


شهرام شکوهی که این روزها سوای اجرای برنامه در تهران، اجراهای شلوغی را در سایر شهرستانهای کشور نیز بروی صحنه می برد، این بار به مناسبت روز پدر کنسرت اش را در تهران و با حضور تعداد زیادی از دوستدارانش بروی صحنه برد.

                

                                      گزارش متنی و تصویری این کنسرت را در ادامه مطلب ببینید

ادامه نوشته

کنسرت خرداد 92 شهرام شکوهی { 3 خرداد } | گزارش تصویر سری اول

            

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ ایران در سوم خرداد ماه به مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) به روی صحنه رفت.

در این کنسرت هنرمندان و ورزشکارانی همچون سیمین غانم،گیتی خامنه (مجری قدیمی برنامه کودک تلوزیون)،محمدرضا علیمردانی (دوبلر و بازیگر تئاتر)،علیرضا نیکبخت واحدی، شهریار بلوچستانی،بهنام صفوی و محمد علیزاده به عنوان مهمان حضور داشتند.

                در ادامه عکسهایعلی اکبر رهنمائیز کنسرت شکوهی را میتوانید مشاهده نمایید

ادامه نوشته

گفت وگوی ویدئویی با «شهرام شکوهی» به مناسبت اجرا در تهران و روز پدر

شهرام شکوهی اجرای ویژه روز پدر اش را سوم خرداد در تهران بروی صحنه برد تا این خواننده باز هم شبی با احساس را در تهران برای دوستدارانش به ارمغان آورده باشد.

                                      


                                         برای دیدن ویدئو و گزارش متنی به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

کنسرت ویژه «شهرام شکوهی» برای روز پدر | سه خرداد در نمایشگاه بین المللی

             

شهرام شکوهی پس از تمدید برنامه اش ، شب سوم خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه خواهد رفت.

                                                                             ادامه مطلب....

ادامه نوشته

کنسرت اردیبهشت 92 شهرام شکوهی { 18 و 20 اردیبهشت } | گزارش تصویری سری دوم

کنسرت «شهرام شکوهی» باز هم پر خبر و پر مهمان


جادوگر نیامد، برق رفت !

گزارش تصویری و متنی در ادامه . . .

ادامه نوشته

کنسرت اردیبهشت 92 شهرام شکوهی { 18 و 20 اردیبهشت } | گزارش تصویری سری اول

شهرام شکوهی با طرح لباس اختصاصی در کنسرت !

حضور ستاره های تیم فوتبال استقلال در کنسرت شکوهی و برگزاری جشن قهرمانی

در ادامه گزارش تصویری از کنسرت شهرام شکوهی به همراه گفتگو با این خواننده . . .

ادامه نوشته

کنسرت اردیبهشت 92 شهرام شکوهی { 10 اردیبهشت } | گزارش تصویری سری دوم


شهرام شکوهی 10 اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستدارانش رفت.

پوریا پورسرخ، امیر نوری و سیاوش خیرابی از میهمانان این کنسرت بودند، همچنین بهاره رهنما دست گلی

برای شکوهی ارسال کرده بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در ادامه می توانید عکس های علی اکبر رهنمائی از این کنسرت را ببیند.
ادامه نوشته

کنسرت اردیبهشت 92 شهرام شکوهی { 10 اردیبهشت } | گزارش تصویری سری اول

10 اردیبهشت ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان «شهرام شکوهی» و هوادارانش بود


 این خواننده  نخستین کنسرتش را اسفندماه گذشته در تهران برگزار کرده بود که استقبال مخاطبین

 را در پی داشت. پوریا پورسرخ و سیاوش خیرابی از جمله میهمانان شکوهی در این اجرا بودند .


عکس های محمدرضا جنیدی فرد از این کنسرت را در ادامه ببینید . . .
ادامه نوشته

شهرام شکوهی : خودم باید بیشتر بخوانم تا اینکه میکروفن را به سمت مردم بگیرم!

«شهرام شکوهی» یک روز قبل از کنسرت دوم اش در تهران در گفتگو با «موسیقی ما»:

خودم باید بیشتر بخوانم تا اینکه میکروفن را به سمت مردم بگیرم!

خواننده آلبوم «مدارا» یک روز قبل از اجرای بزرگش در تهران، که به نوعی دومین کنسرت رسمی او در پایتخت به شمار می رود از آمادگی خود و گروهش برای این برنامه خبر داد.

«شهرام شکوهی» در این باره به «موسیقی ما» گفت: «برنامه ریزی خوبی را برای این اجرا در نظر گرفته ایم و قطعا شب خوب و پرخاطره ای را برای دوستداران موسیقی خواهیم ساخت.»

بقیه در ادامه مطلب . . .

ادامه نوشته

کنسرت شهرام شکوهی در تهران ، بندرعباس ، شیراز برگزار می شود

شهرام شکوهی که اولین کنسرت رسمی‌اش را اواخر سال پیش برگزار کرد، اواسط اردیبهشت ماه نیز در شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد، نا‌گفته نماند این خواننده قبل از اجرای تهران در تاریخ‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر بندرعباس کنسرت برگزار خواهد کرد و پس از اجرای تهران نیز، شکوهی در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شیراز به روی صحنه خواهد رفت و طی این کنسرت‌ها آلبوم «مدارا» و چند تک آهنگ منتشر شده را اجرا می‌کند.

شایان ذکر است که کنسرت تهران شهرام شکوهی هر شب در دو سانس (سانس اول: ۱۸ و سانس دوم: ۲۱: ۳۰) برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای تهیه بلیط برای این کنسرت می‌توانند به سایت بلیط انلاین به آدرس www.3670.ir مراجعه نمایند.

فروش بلیط کنسرت 10 شهرام شکوهی

جهت رزرو تلفنی بلیط با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

88746753

3_88757091

رزرو 24 ساعته : 09397006675

فروش اینترنتی :

www.3670.ir

قسمتی از یادداشت شهرام شکوهی در مجله ترانه ماه

با سلام 

قسمتی از یادداشت من برای مجله ترانه ماه که دیدم بی مناسبت نیست با این عکس و خبر مربوط به آن:

"و اما حکایت اولین کنسرت رسمی بنده هم در نوع خود حکایتی است جالب، مجموعه اتفاقاتی خوشایند که تنها میتوان خواست خدا را در شکل گیری آن موثر دید و همراهی دوستانی صدیق و توانمند که در سایه لطف و حمایتشان این فرصت برای بنده حقیر ایجاد شد که بروی صحنه بروم و از اعماق وجودم و با تمامی توانم برای مردم بخوانم.
برای من این کنسرت پر بود از حسهای غریب و گاهی متضاد، از حسرت حضور پدرم که اوایل سال گذشته از دستش دادم و یکی از آرزوهای بزرگش دیدن کنسرت من بود تا دیدن اشکهای مادرم،همراهی همسرم و دخترم در تمامی سختیهای قبل و بعد از اجرا،بیشتر از یکسال تمرین اعضای گروهم به سرپرستی دوست عزیزم امیرحسین کاشانیان که بسیار زحمت کشید و هنر دوست عزیزم گرشا رضائی که رهبری ارکستر را به عهده داشت و همینطور تک تک بچه های گروه که بیش از یک سال تمرین کردند تا بالاخره تلاشهایمان به ثمر نشست و در نهایت زحمات دوست و برادر بزرگترم مهندس دلیری و همینطور مجید طوسی عزیز که به همت همگی این دوستان و با حمایت بی نظیر مردم که علیرغم زمان کم برای تبلیغات ظرف سه روز چهار سانس بزرگترین سالن کنسرت تهران را با حضور پر مهر و عشقشان لبریز نمودند،تمامی این موارد دست به دست هم داد تا خاطرهای بسیار زیبا از اولین کنسرت در ذهن من تا به ابد بر جا بماند.
حالا پرم ازانرژی و اینرا مدیونم به مخاطبینم و مطمئنن این دین را به بهترین وجهی در آلبوم بعدی و اجراهای آینده جبران خواهم کرد و از همین جا قول میدهم که تمام توانم را برای جلب نظر و رضایت طرفداران و مخاطبین فهیم موسیقی ایرانی چه در آلبوم بعدی و چه در اجراهای بعدی بکار خواهم گرفت که لیاقت این مردم فرهنگ دوست بسیار بالاست و هر چه برایشان زحمت بکشیم بازهم کم است."

به امید خدا و بی حرف پیش در روزهای 10 و 11 اردیبهشت ماه باز هم میهمان دلهای بزرگ و پر از عشقتان خواهیم بود.

کوچک همه شما شهرام شکوهی

کنسرت شهرام شکوهی در کیش { 14 فروردین } | گزارش تصویری سری دوم

{ شهرام شکوهی خواننده مطرح موسیبقی پاپ ایران در جشنواره نوروزی کیش به روی صحنه رفت }



در ادامه عکس هایی از این اجرا را ببینید . . .
ادامه نوشته

کنسرت شهرام شکوهی در کیش { 14 فروردین } | گزارش تصویری سری اول

{ شهرام شکوهی خواننده مطرح موسیبقی پاپ ایران در جشنواره نوروزی کیش به روی صحنه رفت }



در ادامه عکس هایی از این اجرا را ببینید . . .
ادامه نوشته

سال نو مبارک . . .

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

از همه کسانی که تو این مدت یک سال و چهار ماهه همراه همیشگی وبلاگ بودن ممنونیم

سال نو تون مبارک ، سال خوبی داشته باشید . . .

کنسرت اسفند 91 شهرام شکوهی { 22 اسفند } | گزارش تصویری سری چهارم

شکـوه یـک صـدا . . .

سری چهارم گزارش تصویری کنسرت اسفند 91 شهرام شکوهی


22 ام اسفند 91، شبی با شکوه و موفق برای این خواننده صاحب سبک، سپری شد. در این برنامه وی به اجرای قطعات آلبوم مدارا و همچنین تک آهنگ های خود پرداخت.
در این اجرا درحالی شهرام شکوهی به صورت تکنوازی گیتار می نواخت، داستان گل و خار  را برای هواداران روایت کرد!

ادامه گزارش به همراه عکس ها در ادامه مطلب . . .
ادامه نوشته

کنسرت اسفند 91 شهرام شکوهی { 22 اسفند } | گزارش تصویری سری سوم

آشتی کنان «علی دایی» با «سامان گوران» در کنسرت «شهرام شکوهی»

ستاره‌ ها به کنسرت خواننده «مدارا» آمدند



شهرام شکوهی که مدت‌هاست از انتشار نخستین آلبومش «مدارا» می‌گذرد، در واپسین روزهای زمستانی به
روی صحنه رفت و مخاطبانش را مهمان قطعاتی از این آلبوم کرد.
سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، شامگاه ۲۲ اسفند، مملو از جمعیتی بود که آمده بودند، این‌بار شاهد
اجرایی متفاوت در موسیقی پاپ باشند.

گزارش تصویری از متن و حاشیه‌ های کنسرت شهرام شکوهی در ادامه مطلب . . .

ادامه نوشته

کنسرت اسفند 91 شهرام شکوهی { 22 اسفند } | گزارش تصویری سری دوم

گزارش تصویری از کنسرت 22 اسفند شهرام شکوهی


 

شهرام شکوهی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران دیشب در دومین کنسرت رسمی خود در سالن همایشهای برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این کنسرت بهاره رهنما، علی دایی، رضا یزدانی، حامد هاکان، فرزاد حسنی و سامان گوران به عنوان میهمان حضور داشتند و از نکات جالب توجه این برنامه هم آشتی دایی با گوران و روبوسی این دو هنرمند در حاشیه برگزاری کنسرت شکوهی بود.

در ادامه می توانید عکس های { علی اکبر رهنمائی } از این کنسرت را ببینید . . .

ادامه نوشته

کنسرت اسفند 91 شهرام شکوهی { 19 اسفند } | گزارش تصویری سری اول

«شهرام شکوهی» نخستین اجرای زنده‌اش را با تسلط تمام روی صحنه برد :

«جای خالی پدرم، بزرگ‌ترین حسرت امروزم است...»



خواننده آلبوم «مدارا» یک سال و چند ماه پس از انتشار آلبوم‌اش، بالاخره توانست اجراهای زنده‌اش را روی صحنه ببرد و‌‌ همان طور هم که پیش بینی می‌شد، با استقبال فراوان دوستدارانش رو به رو شد.

 «شهرام شکوهی» شب گذشته و در سالن نمایشگاه میلاد، در یک روز سرد برفی و طوفانی به دیداردوستدارانش رفت تا‌‌ همان اول برنامه که روی سن آمد، بالاخره حرذف دلش را بتواند در یک جمله رو به همه بگوید: «امروز بالاخره به آروزم رسیدم و خوشحالم از اینکه بالاخره پیش شما هستم و این بالا برای شما می‌خوانم.»

این خواننده از‌‌ همان ابتدای برنامه و لحظه ورود روی صحنه‌اش، مشخصا با تسلط و بدون استرس توانست استیج را مدیریت کند و به محض اینکه روی سن آمد، در حالی که نوازنده‌ها و گروهش در حال نواختن قطعه «دل دیوونه» بودند، از آن‌ها خواست که ملودی را قطع کنند و بعد از سلام و احوالپرسی رو به همه گفت: «می‌خوام از همین لحظه اول بهم انرژی بدید و بدون آهنگ اول کنسرت رو با شما شروع کنم.» و بعد از گفتن این جملات، همه حاضران با شور و انرژی فراوان شروع به خواندن کردند و بعد از دقایقی شکوهی کنسرتش را با اشاره به ارکستر‌اش رسما با همین قطعه و با لبخندی رضایت بخش، از همخوانی باشکوه دوستدارانش آغاز کرد.

ادامه عکس ها و گزارش از این کنسرت در ادامه مطلب . . .
ادامه نوشته

نظر سنجی بهترین های سال 91 | پست ویژه


نظرسنجی های بهترین های موسیقی در سال 91

لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید ، دو نظرسنجی خیلی مهم . . .

بزرگ ترین نظرسنجی تاریخ موسیقی ایران ، نظرسنجی سالانه در سایت موسیقی ما :


 نظرسنجی بهترین قطعه پاپ ، خواننده ، تیتراژ و آهنگ فیلم ، آلبوم 91 در سایت ترانه ماه :



{ برای اطلاعات بیشتر از نظرسنجی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید }

ادامه نوشته

نخستین کنسرت «شهرام شکوهی» برگزار می شود !

خبر مهم :

پدیده ی موسیقی پاپ کشور در سال 90 که با قطعات آلبوم «مدارا» و تک آهنگ هایی که بعد از آن منتشر کرد، جایگاه قابل توجهی در میان مخاطبین کسب نمود، برای اولین بار به روی استیج می رود تا هواداران این خواننده نیز از کنسرت های شب عید بی نصیب نمانند. این کنسرت به همت شرکت فرهنگی «سُل فا» و تهیه کنندگی «مجید طوسی» برگزار خواهد شد. 

با توجه به صحبتهایی که در روزهای اخیر در صفحات هواداری این خواننده مطرح شده بود، طرفداران وی برای شنیدن این خبر لحظه شماری می کردند. خبرنگار موسیقی ما نیز تماسهایی با مجید طوسی (تهیه کننده) - که روزهای پرتلاطمی برای اخذ مجوز این کنسرت پشت سر گذاشت - برقرار نمود. مجید طوسی دقایقی پس از دریافت مجوز قطعی این اجرا در گفت و گو با «موسیقی ما» ضمن اعلام این خبر گفت: «تلاش زیادی برای برگزاری این کنسرت انجام دادیم و خدا را شکر مجوز نهایی را کسب کردیم. خوشحالیم که هواداران پر تعداد شهرام شکوهی بالاخره می توانند با خواننده ی مورد علاقه شان دیدار کنند. این کنسرت در روزهای 19 و 22 اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می ود. هواداران شهرام شکوهی برای حضور در نخستین اجرای این خواننده می توانند با تلفن های 88746753 و 88757091 الی 3 تماس حاصل نمایند و یا از طریق سایت ایران کنسرت بلیت خود را رزرو کنند. شهرام برنامه ی ویژه ای برای این اجرا در نظر گرفته است که قطعاً موجب رضایت مخاطبین خواهد شد».

شهرام شکوهی به دلیل سبک و سیاق خاصی که دارد، هواداران زیادی پیدا کرده و پیش بینی می شود اولین کنسرت این هنرمند با استقبال خوبی مواجه شود. او و گروهش در این کنسرت قطعات محبوب آلبوم «مدارا» و نیز قطعاتی از تک آهنگ های اجرا شده توسط شهرام شکوهی را اجرا خواهند کرد.


تاریخ احتمالی تمدید کنسرت 27 اسفند


{ میتونید از طریق تلفن های زیر یا سایت ایران کنسرت بلیت تهیه کنید }


تلفن تماس : 88746753 و 3 -88757091


09397006675 { 24 ساعته }


سایت ایران کنسرت : www.iranconcert.com

دانلود آهنگ «شب و بارون» شهرام شکوهی


ترانه سرا : مهدیه عرب | آهنگساز شهرام شکوهی | میکس ، مسترینگ و تنظیم  : گرشا رضایی



دانلود و تکست آهنگ شب و بارون در ادامه مطلب . . .

ادامه نوشته

قطعه دوصدائه «شهرام شکوهی» و «میلاد ترابی» | تیتراژ سری جدید «شام ایرانی» شد

دو چهره با استعداد موسیقی پاپ ایران، تیتراژ سری جدید مجموعه «شام ایرانی» را خوانده‌اند. 

شهرام شکوهی و میلاد ترابی که پیش از این نیز سابقه همکاری با همدیگر را داشته‌اند، قطعه «امشب شامو با هم‌ایم»

 را به صورت دوصدائه اجرا کرده‌اند و قرار است این قطعه به عنوان تیتراژ سری جدید این مجموعه، استفاده شود. 

در سری جدید این مجموعه هنرمندانی چون حمید عسکری، مهران غفوریان، امیر حسین رستمی و کامبیز دیرباز حضور

 دارند و آخرین مراحل فیلم برداری آن هم یکشنبه هفته گذشته در شمال کشور انجام شده و به زودی وارد شبکه ویدئویی

نمایش خانگی خواهد شد. 

شهرام شکوهی و میلاد ترابی پیش از این نیز سایقه همکاری‌های موفق زیادی را با یکدیگر داشته‌اند واز آن جمله می‌توان

 به همکاری این دو در آلبوم «مدار» اشاره نمود که موفقیت قابل توجهی را هم در بازار موسیقی کشور به دست آورد و

 باعث شد شهرام شکوهی در سال انتشار آن آلبوم به عنوان پدیده سال موسیقی کشور معرفی شود و بسیاری از

 اهالی موسیقی شیفته صدا و سبک او شوند. 

آلبوم انفرادی «میلاد ترابی» به نام «ضربدر ۲» هم آخرین مراحل انتشارش را در حال سپری کردن است و به گفته خود او،

 اواسط اسفندماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. آلبومی که در آن این هنرمند نسخه جدید از توانایی‌هایش را

 ارائه نموده و به نظر می‌رسد سر و صداهای زیادی را هم به همراه داشته باشد. 

ترانه سرای قطعه جدید و دو صدائه این دو هنرمند، «علی بحرینی» است و ملودی و تنطیم‌اش را هم خود «میلاد ترابی»

 بر عهده داشته است. 

منبع : اختصاصی سایت  «موسیقی ما»